Giter Club home page Giter Club logo

Comments (11)

myroslav avatar myroslav commented on May 29, 2024 1

Рекомендовані до використання одиниці виміру:

from openprocurement.api.

myroslav avatar myroslav commented on May 29, 2024

Питання по "штуках" є цікавим, в мене виникла думка, що якщо взагалі не вказувати одиниці виміру, то це будуть штуки, але спробую знайти підтвердження такій гіпотезі: open-contracting/standard#145 (comment)

from openprocurement.api.

myroslav avatar myroslav commented on May 29, 2024

Альтернативний варіант - це UN/CEFACT Recommendation 20. Там є spreadsheet Recommendation N°. 20 - Revision 9 (Annexes I to III) (.xls). В розділах Annex II та Annex III якраз згадуються т.зв. "інформаціїні одиниці", серед яких є штуки, рулони, палети, і ін.

Подивіться, чи будуть у вас якісь одиниці, серед найвживаніших, яких там бракує?

from openprocurement.api.

darchik avatar darchik commented on May 29, 2024

Приветствую! Отлично, этот вариант поприятнее будет, чем предыдущий. Вроде как основные единицы есть, можно использовать его.

Andrii Khliakin
+380 (67) 230 90 90

пятница, 31 октября 2014 г. в 21:14, Myroslav Opyr написал:

Альтернативний варіант - це UN/CEFACT Recommendation 20 (http://www.unece.org/tradewelcome/areas-of-work/un-centre-for-trade-facilitation-and-e-business-uncefact/outputs/cefactrecommendationsrec-index/list-of-trade-facilitation-recommendations-n-16-to-20.html). Там є spreadsheet Recommendation N°. 20 - Revision 9 (Annexes I to III) (http://www.unece.org/fileadmin/DAM/cefact/recommendations/rec20/rec20_Rev9e_2014.xls) (.xls). В розділах Annex II та Annex III якраз згадуються т.зв. "інформаціїні одиниці", серед яких є штуки, рулони, палети, і ін.
Подивіться, чи будуть у вас якісь одиниці, серед найвживаніших, яких там бракує?


Reply to this email directly or view it on GitHub (#9 (comment)).

from openprocurement.api.

andriykucherenko avatar andriykucherenko commented on May 29, 2024

Колеги, прошу пробачити, що пізно повертаюсь до дискусії

Але мені категорично не подобається "хардкодити" одиниці виміру. Це створює
абсолютно непотрібну залежність від розробника, ким би він не був.
Я вважаю, що такі речі мають параметризуватись. І оновлювати цей довідник
має вміти не програміст, а звичайний співробітник Адміністратора.

2014-11-03 12:51 GMT+02:00 darchik [email protected]:

Приветствую! Отлично, этот вариант поприятнее будет, чем предыдущий. Вроде
как основные единицы есть, можно использовать его.

Andrii Khliakin
+380 (67) 230 90 90

пятница, 31 октября 2014 г. в 21:14, Myroslav Opyr написал:

Альтернативний варіант - це UN/CEFACT Recommendation 20 (
http://www.unece.org/tradewelcome/areas-of-work/un-centre-for-trade-facilitation-and-e-business-uncefact/outputs/cefactrecommendationsrec-index/list-of-trade-facilitation-recommendations-n-16-to-20.html).
Там є spreadsheet Recommendation N°. 20 - Revision 9 (Annexes I to III) (
http://www.unece.org/fileadmin/DAM/cefact/recommendations/rec20/rec20_Rev9e_2014.xls)
(.xls). В розділах Annex II та Annex III якраз згадуються т.зв.
"інформаціїні одиниці", серед яких є штуки, рулони, палети, і ін.
Подивіться, чи будуть у вас якісь одиниці, серед найвживаніших, яких там
бракує?


Reply to this email directly or view it on GitHub (
#9 (comment)).


Reply to this email directly or view it on GitHub
#9 (comment)
.

from openprocurement.api.

darchik avatar darchik commented on May 29, 2024

Андрей, Вы имеете в виду дать админу ЦБД самому ввести свои понятия измерений в зависимости от того где и для чего будет развернута система?!

Отчасти согласен т.к., например, нам для рабочей системы не надо огромное кол-во единиц измерения какой-то системы - нужны только где-то 10 основных. Не будем же мы в дропдаун вставлять все величины, которые есть в неком классификаторе на выбор пользователю.

Да и само поле не несет особой смысловой нагрузки и нигде не взаимодействует, насколько я с ним сталкивался. Но дать пользователю самому вводить туда что-то - не самый хороший вариант, т.к. нам у себя в системе надо выводить как-то "красиво" это.

from openprocurement.api.

andriykucherenko avatar andriykucherenko commented on May 29, 2024

Нет, никаких пользователей пускать сюда нельзя :)

Я себе это вижу либо в виде интерфейса, через который админ будет
вносить/редактировать записи, а список допустимых значений будет
публиковаться для площадок

На крайняк - так, как мы решили поступить со справочником товаров: в
публичном доступе (только чтение) выложить файл со справочником, который
площадки будут парсить

Но отдавать этот вопрос на откуп площадкам - это поставить крест на
попытках анализа кодичественных показателей закупок. Я против.
10 лист. 2014 11:23, користувач "darchik" [email protected]
написав:

Андрей, Вы имеете в виду дать админу ЦБД самому ввести свои понятия
измерений в зависимости от того где и для чего будет развернута система?!

Отчасти согласен т.к., например, нам для рабочей системы не надо огромное
кол-во единиц измерения какой-то системы - нужны только где-то 10 основных.
Не будем же мы в дропдаун вставлять все величины, которые есть в неком
классификаторе на выбор пользователю.

Да и само поле не несет особой смысловой нагрузки и нигде не
взаимодействует, насколько я с ним сталкивался. Но дать пользователю самому
вводить туда что-то - не самый хороший вариант, т.к. нам у себя в системе
надо выводить как-то "красиво" это.


Reply to this email directly or view it on GitHub
#9 (comment)
.

from openprocurement.api.

myroslav avatar myroslav commented on May 29, 2024

тут така справа, значення того поля є інформаційне, важливо, щоб зрозуміли один одного ті, хто туди вносить дані і ті, хто ті дані буде читати. В першому наближенні - це будуть двоє людей, тому навіть freeform поле могло би бути.

Freeform має проблеми, коли потрібно буде будувати аналітику, наприклад для аналізу об'ємів закупівлі бензину (потрібно рахувати літри, чи барелі, чи і одне і інше, і приводити до одного знаменника). Крім того варіант з "випадайкою" зручніший в користуванні, оскільки є одразу готові варіанти для введення.

Я є сторонник того, щоб коди були стандартизовані, а кожен з майданчиків слідуючи стандарту в кодах вибирав ті значення в "випадайки" які вважає за потрібне. Важливо, щоб інший майданчик зумів відобразити стандартизоване значення одиниці - для цього і є стандарт. Стандарт спростить і аналіз даних з бази.

Я проти того, щоб "винаходити велосипед", якщо в Open Contracting використовуються стандартизовані одиниці виміру, і вводити власний стандарт (довідник) одиниць виміру.

from openprocurement.api.

darchik avatar darchik commented on May 29, 2024

"Выпадайка" с предустановленными значениями - оптимальный вариант, а площадка сама уже выбирает что ей использовать, а что нет.

В любом случае, я так понимаю, придется создавать коды для единиц измерения, типо tn=тонн. Почему бы не использовать какой-то стандарт, как говорит Мирослав, и не изобретать велосипед.

from openprocurement.api.

myroslav avatar myroslav commented on May 29, 2024

Перелік Unit.code які дозволені:

from openprocurement.api.

lerich avatar lerich commented on May 29, 2024

Добрый день. Вопрос по переводу справочников. Актуально для тестирования, так как не все заказчики на ты с английским...

from openprocurement.api.

Related Issues (20)

Recommend Projects

  • React photo React

    A declarative, efficient, and flexible JavaScript library for building user interfaces.

  • Vue.js photo Vue.js

    🖖 Vue.js is a progressive, incrementally-adoptable JavaScript framework for building UI on the web.

  • Typescript photo Typescript

    TypeScript is a superset of JavaScript that compiles to clean JavaScript output.

  • TensorFlow photo TensorFlow

    An Open Source Machine Learning Framework for Everyone

  • Django photo Django

    The Web framework for perfectionists with deadlines.

  • D3 photo D3

    Bring data to life with SVG, Canvas and HTML. 📊📈🎉

Recommend Topics

  • javascript

    JavaScript (JS) is a lightweight interpreted programming language with first-class functions.

  • web

    Some thing interesting about web. New door for the world.

  • server

    A server is a program made to process requests and deliver data to clients.

  • Machine learning

    Machine learning is a way of modeling and interpreting data that allows a piece of software to respond intelligently.

  • Game

    Some thing interesting about game, make everyone happy.

Recommend Org

  • Facebook photo Facebook

    We are working to build community through open source technology. NB: members must have two-factor auth.

  • Microsoft photo Microsoft

    Open source projects and samples from Microsoft.

  • Google photo Google

    Google ❤️ Open Source for everyone.

  • D3 photo D3

    Data-Driven Documents codes.